FinansWatch

Nordea: – Kompensasjonsordningen har vært viktig

Nordea er tungt inne på bedriftsmarkedet og har de siste ukene vært i tett dialog og oppfølging med kundene. Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea, mener ordningen har vært viktig. – Vi har hatt tett dialog med kundene og har opplevd at kompensasjonsordningen har vært en viktig og god ordning for mange kunder.

Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea, frykter at det vil være noe forsinkende effekter av Covid-19 i løpet av høsten. | Foto: Nordea

Tirsdag varslet finansminister Jan Tore Sanner at regjeringen avvikler kompensasjonsordningen fra og med 1. september. NHO er skuffet over at ikke nye tiltak er på plass, mens Finans Norge mener den har vært viktig for å sikre norske arbeidsplasser.

Det er Nordea helt enig i.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Danske Bank anket bedrageri-dom

Danske Bank i Norge ble i februar idømt å betale over 30 millioner kroner til et energiselskap etter at selskapet ble utsatt for direktørsvindel.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch