Nordea: – Kompensasjonsordningen har vært viktig

Nordea er tungt inne på bedriftsmarkedet og har de siste ukene vært i tett dialog og oppfølging med kundene. Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea, mener ordningen har vært viktig. – Vi har hatt tett dialog med kundene og har opplevd at kompensasjonsordningen har vært en viktig og god ordning for mange kunder.
Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea, frykter at det vil være noe forsinkende effekter av Covid-19 i løpet av høsten. | Foto: Nordea
Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea, frykter at det vil være noe forsinkende effekter av Covid-19 i løpet av høsten. | Foto: Nordea

Tirsdag varslet finansminister Jan Tore Sanner at regjeringen avvikler kompensasjonsordningen fra og med 1. september. NHO er skuffet over at ikke nye tiltak er på plass, mens Finans Norge mener den har vært viktig for å sikre norske arbeidsplasser.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også