Nordea: – Kompensasjonsordningen har vært viktig
Nordea er tungt inne på bedriftsmarkedet og har de siste ukene vært i tett dialog og oppfølging med kundene. Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea, mener ordningen har vært viktig. – Vi har hatt tett dialog med kundene og har opplevd at kompensasjonsordningen har vært en viktig og god ordning for mange kunder.
![Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet i Nordea, frykter at det vil være noe forsinkende effekter av Covid-19 i løpet av høsten. | Foto: Nordea](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12372790.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jon%2520Brenden%2520Nordea.png)
Tirsdag varslet finansminister Jan Tore Sanner at regjeringen avvikler kompensasjonsordningen fra og med 1. september. NHO er skuffet over at ikke nye tiltak er på plass, mens Finans Norge mener den har vært viktig for å sikre norske arbeidsplasser.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.