FinansWatch

Larvikbanken: Koronapandemien har tydeliggjort kundenes behov for veiledning

Utfordringene knyttet til koronakrisen har tydeliggjort kundene behov for økonomisk veiledning, sier Larvikbanken, som har merket en stor pågang knyttet til spare- og forsikringsforespørsler.

Joachim Steinsett i Larvikbanken. | Foto: Larvikbanken

Banken opprettet nylig en filial i Tønsberg, og denne har gitt flere av bankens kunder muligheten til å motta råd og veiledning fra kundeveilederne. Også digitalt har banken merket en økt pågang.

– Fokuset på å innfri kundens forventning til god rådgivning har medført økt bruk av digitale flater i vår kundekontakt. Dette gir kunden et bredere tilbud og økt fleksibilitet, skriver konstituert administrerende banksjef Joachim Steinsett i en epost til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch