Bankkunden gikk to mil for å komme til banken, men måtte pent vente mens banksjefen både spiste middag og tok seg en lur
For 180 år siden sørget bidrag fra frivillige for at Melhus Sparebank ble en realitet. Dagens assisterende banksjef Turid V. Riset kan fortelle at tankesettet rundt makt og service heldigvis har endret seg siden bankens barndom.
![Melhusbanken. | Foto: Melhus Sparebank](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12327587.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Melhusbanken.png)
– Det var en kunde som hadde et ærend i banken. Banken var da lokalisert på Søberg og kunden måtte gå to mil fra Hølonda for å komme frem til banken. Da han kom frem satt banksjefen og spiste middag, så kunden måtte pent vente, sier Riset og fortsetter:
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.