Ulrika Romantschuck blir konsernsjef for kommunikasjon og markedsføring i Nordea

Romantschuck går også inn i Nordeas konsernledelse. – Jeg gleder meg til å begynne i den ledende banken i Norden og vil sammen med et godt team øke synligheten og kundeengasjementet i Nordea, sier Romantschuk.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Ulrika Romantschuk blir konsernsjef for merkevare, kommunikasjon og markedsføring og går også inn i bankens konsernledelse.

Romantschuk (54) er i dag visepresident for kommunikasjon og merkevare i Fazer Group og var tidligere kommunikasjonssjef i Akita Bank Plc og informasjonsansvarlig for Nordic Investment Bank.

– Jeg er veldig glad for at Ulrika Romantschuk blir vår nye konsernsjef for merkevare, kommunikasjon og markedsføring. Hun har lang erfaring innenfor disse feltene og solid strategisk forståelse. Hun vil også styrke arbeidet med å nå frem til kunder og aksjonærer, sier administrerende direktør Frank Vang-Jensen i en pressemelding.

– Jeg gleder meg til å begynne i den ledende banken i Norden og vil sammen med et godt team øke synligheten og kundeengasjementet i Nordea, sier Romantschuk.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også