DNB har jobbet gjennom natten med transaksjonsfeil: – Dessverre har vi ennå ikke klart å finne en løsning

Marte Anundsen Vilming, kommunikasjonsrådgiver i DNB, opplyser til FinansWatch at et betydelig antall bankkunder fortsatt opplever at penger som skulle vært på konto i går fortsatt ikke er kommet inn.
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix

– Problemet rammer både bedrifts- og personkunder som skulle fått gjennomført transaksjoner som for eksempel betalinger, overføringer og lønn/feriepenger fra andre banker til DNB, legger Anundsen Vilming til.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Relaterte artikler

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også