DNB har jobbet gjennom natten med transaksjonsfeil: – Dessverre har vi ennå ikke klart å finne en løsning
Marte Anundsen Vilming, kommunikasjonsrådgiver i DNB, opplyser til FinansWatch at et betydelig antall bankkunder fortsatt opplever at penger som skulle vært på konto i går fortsatt ikke er kommet inn.
![Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12224392.ece/ALTERNATES/schema-16_9/NTB%2520penger%2520nett.jpg)
– Problemet rammer både bedrifts- og personkunder som skulle fått gjennomført transaksjoner som for eksempel betalinger, overføringer og lønn/feriepenger fra andre banker til DNB, legger Anundsen Vilming til.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.