FinansWatch

DNB har jobbet gjennom natten med transaksjonsfeil: – Dessverre har vi ennå ikke klart å finne en løsning

Marte Anundsen Vilming, kommunikasjonsrådgiver i DNB, opplyser til FinansWatch at et betydelig antall bankkunder fortsatt opplever at penger som skulle vært på konto i går fortsatt ikke er kommet inn.

Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix

– Problemet rammer både bedrifts- og personkunder som skulle fått gjennomført transaksjoner som for eksempel betalinger, overføringer og lønn/feriepenger fra andre banker til DNB, legger Anundsen Vilming til.

– Isolert problem

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Kraftig økning i kortbruk

Ikke engang i den travleste sommerperioden i 2019 har DNB sett tilsvarende kortbruk som de ser nå, melder banken.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch