
Danske Bank offentliggjorde mandag en ny arbeidsstruktur - Ways of Working - med mål om å levere bedre digitale kundeopplevelser og reagere raskere på kundenes behov. Det jobber i dag om lag 22.000 medarbeidere i Danske Bank. Arbeidsmodellen innebærer også en nedbemanning med totalt 63 årsverk, hvorav 44 må gå i Danmark og 23 ved bankens servicesenter i Litauen.
– Danske Bank-konsernet er i ferd med å sjøsette en større satsning kalt «Better Ways of Working, et initiativ som går ut på å skape et enda mer kundevennlig og strømlinjeformet Danske Bank for årene fremover. Vi håper gjennom dette å forme en organisasjon som i enda større grad evner å bistå sine kunder på en rask og effektiv måte, blant annet med en større grad av digitale hjelpemidler, sier pressesjef Øystein Schmidt i Danske Bank til FinansWatch.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app