FinansWatch

Store banker økte sin kundetilfredshet under koronakrisen

Store banker har ofte lavere kundetilfredshet enn de mindre konkurrentene. Men under koronakrisen har storbankene forbedret seg mest, ifølge undersøkelse.

Trond Mellingsæter i Danske Bank og Randi Marjamaa i Nordea opplever at kundene i Norge er godt tilfredse under koronakrisen. Foto: Danske Bank, Nordea

Spesielt de største bankene blir belønnet av kundene. Det viser en ny dansk kundetilfredsundersøkelse gjennomført under koronakrisen.

I Nordea Norge kjenner de seg igjen i resultatene. I Danske Bank Norge er de opptatt av tett oppfølging av kundene.

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger