Kjerstin Braathen: – Vi har vært i kontakt med flere kunder enn noen gang

DNB opplevde en tidobling i antallet kundehenvendelser i tiden etter at Norge stengte i mars. Konsernsjef Kjerstin Braathen er glad for å ha en større verktøykasse enn andre lands banker, når samfunnet skal tilbake til normalen.
– Vi opplever at vi har funnet en normal drift igjen og med høy aktivitet fra kundene, sier Kjerstin Braathen til FinansWatch. | Foto: Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix
– Vi opplever at vi har funnet en normal drift igjen og med høy aktivitet fra kundene, sier Kjerstin Braathen til FinansWatch. | Foto: Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix

– Vi har vært gjennom akuttfasen, og står nå helt i starten av neste fase som kanskje er enda viktigere. I åpningsfasen jobbes det med å stimulere til aktivitet, og sikre at vi får i gang hjulene på en ordentlig måte. Det er min opplevelse at vi nå er godt i gang med denne viktige fasen, sier Kjerstin Braathen, konsernsjef i DNB.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også