Kjerstin Braathen: – Vi har vært i kontakt med flere kunder enn noen gang
DNB opplevde en tidobling i antallet kundehenvendelser i tiden etter at Norge stengte i mars. Konsernsjef Kjerstin Braathen er glad for å ha en større verktøykasse enn andre lands banker, når samfunnet skal tilbake til normalen.
![– Vi opplever at vi har funnet en normal drift igjen og med høy aktivitet fra kundene, sier Kjerstin Braathen til FinansWatch. | Foto: Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12153850.ece/ALTERNATES/schema-16_9/NTB_ZY8biDtSTno.jpg)
– Vi har vært gjennom akuttfasen, og står nå helt i starten av neste fase som kanskje er enda viktigere. I åpningsfasen jobbes det med å stimulere til aktivitet, og sikre at vi får i gang hjulene på en ordentlig måte. Det er min opplevelse at vi nå er godt i gang med denne viktige fasen, sier Kjerstin Braathen, konsernsjef i DNB.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.