DNB: – Jobber alt vi kan for å nå fristen

I februar kom Finanstilsynet med en frist til DNB om å legitimere kundene sine innen 1. august. Nå jobber banken for å rekke fristen.
Kommunikasjonsdirektør Vibeke Hansen Lewin i DNB. | Foto: Stig B. Fiksdal/DNB
Kommunikasjonsdirektør Vibeke Hansen Lewin i DNB. | Foto: Stig B. Fiksdal/DNB

Dagens Næringsliv skrev at Finanstilsynet truer DNB med dagbøter om banken ikke skaffer legitimasjon fra rundt én million kunder innen 1. august. Avisen viser til et vedtak fra Finanstilsynet der tilsynet peker på DNBs problemer med manglende legitimasjon fra kunder, som er «betydelige og potensielt overstiger mer enn 1,5 millioner kunder» fra tidligere i år.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også