Store forskjeller i kundetilfredshet mellom norske banker

Den økonomiske usikkerheten har liten påvirkning på hvor fornøyde kundene er med banken sin.
Daglig leder Fredrik Høst i Epsi Norge sier det fortsatt er store forskjeller i kundetilfredsheten blant norske banker. | Foto: Epsi
Daglig leder Fredrik Høst i Epsi Norge sier det fortsatt er store forskjeller i kundetilfredsheten blant norske banker. | Foto: Epsi

Epsi rating har gjennomført sin 20. undersøkelse av kundetilfredsheten i norske banker. Undersøkelsen viser at privatkundene er omtrent like fornøyde som før, men at bedriftskundene har fått et bedre forhold til banken enn tidligere.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også