Sbanken om bransjen: – Rett og slett slik at gjennomsnittskunden ikke er særlig imponert

En Epsi-undersøkelsen tok for seg kundetilfredshet for spare- og investeringskunder hos norske aktører. Sbanken toppet listen i Norge, men påpeker forbedringspotensialet til bransjen.
Leder for investeringsrådgivning Magnus Selven i Sbanken. | Foto: Sbanken
Leder for investeringsrådgivning Magnus Selven i Sbanken. | Foto: Sbanken

Sbanken scorer høyest av de norske aktørene i Epsi sin undersøkelse om kundetilfredshet hos spare- og investeringskunder. Med en score på 74,3 mener Epsi selv at Sbanken scorer godt. Bransjen sin score som helhet havner på 65,6, og det er dette Sbanken reagerer på. Sammenligner man med tilsvarende undersøkelse fra Sverige, scorer bransjen 70,5.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også