FinansWatch

If vil løfte frem medarbeiderne i kundeservice

Hvert år deler Kantar ut en kundeservicepris som heter KSindeks. Prisen har If vunnet fem år på rad, og nå vil de løfte frem medarbeiderne i selskapet.

Leder for merkevare, marketing og kommunikasjon Sumit Malhotra i If. | Foto: If.

Kantar har delt ut prisen KSindeks siden 2010 og gir ut prisen i samarbeid med Tekna og Loxysoft. For femte år på rad topper skadeforsikringsselskapet If på listene. Nå vil selskapet løfte frem de som jobber i kundeservice-segmentet med en kampanje.

– Når vi vinner fem år på rad er det ikke noen tilfeldighet. Det er et bevis for den kulturen vi har utviklet og som kundene våre nyter godt av. Det synes vi fortjener litt ekstra oppmerksomhet, sier Sumit Malhotra, Head of Brand, Marketing and Communication hos If, i en pressemelding.

Dermed skal selskapet i gang med en stor kampanje for å vise frem medarbeiderne som har jobbet med kundeservice i If. De kundene faktisk møter.

Selskapet skriver at Ifs posisjon er å være det mest omsorgsfulle forsikringsselskapet på markedet. Og Malhotra mener det skiller dem fra konkurrentene.

– Det er mulig å kopiere varer og tjenester, men ikke kultur og engasjement fra ansatte. Til slutt er det omtanken for kunden som skiller oss fra konkurrentene, sier han.

Ble informert om CO2-utslipp – vil heller reparere ødelagt utstyr

Frende Forsikring har jobbet i flere år med nye distribusjonskanaler: – Vi har godt vekstpotensial fremover

Storebrand om tredje kvartal: – Beste underliggende driftsresultat noensinne 

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch