Horde vil holde på kundene med quiz og poengscore

Fintechselskapet Horde, som har en app der kunder kan betale og se sin egen kredittkortgjeld, har nå utarbeidet et bonusprogram som skal hjelpe selskapet med å holde på kundene, skriver Shifter.
Gjennom appen ønsker Horde å gjøre kundene mer aktive, og det skal de gjøre ved at kunder får bonuspoeng for å betale kredittkortgjelden før forfall, amorterer på lån eller refinansierer forbruksgjeld i Horde, eller svarer riktig på ukentlig quiz, der man også kan bygge høyere score om man svarer riktig flere ganger på rad.
– Vårt overordnede mål er jo å gjøre folk til «sjef over egen økonomi». Dette mener vi motiverer folk til å ta gode valg, samtidig som antallet aktive brukere i appen øker betraktelig, og verving gir oss flere brukere, sier administrerende direktør Alf Gunnar Andersen i Horde til Shifter.
Bonuspoengene skal kunne brukes til mangt, deriblant til nedbetaling av gjeld som er innvilget via Horde.
Relaterte artikler:
– På tide at Konkurransetilsynet kommer på banen
For abonnenter