Horde vil holde på kundene med quiz og poengscore

Et bonusprogram som gir kundene poeng, som når oppspart mange nok poeng kan brukes til å nedbetale gjeld, skal være et insentiv for å få flere aktive kunder hos Horde.
I Horde-appen skal kunder nå kunne opparbeide seg bonuspoeng ved å gjøre forskjellige oppgaver, som for eksempel svare på en ukentlig quiz. Disse poengene kan brukes til å blant annet nedbetale gjelden. | Foto: Horde
I Horde-appen skal kunder nå kunne opparbeide seg bonuspoeng ved å gjøre forskjellige oppgaver, som for eksempel svare på en ukentlig quiz. Disse poengene kan brukes til å blant annet nedbetale gjelden. | Foto: Horde

Fintechselskapet Horde, som har en app der kunder kan betale og se sin egen kredittkortgjeld, har nå utarbeidet et bonusprogram som skal hjelpe selskapet med å holde på kundene, skriver Shifter.

Gjennom appen ønsker Horde å gjøre kundene mer aktive, og det skal de gjøre ved at kunder får bonuspoeng for å betale kredittkortgjelden før forfall, amorterer på lån eller refinansierer forbruksgjeld i Horde, eller svarer riktig på ukentlig quiz, der man også kan bygge høyere score om man svarer riktig flere ganger på rad.

– Vårt overordnede mål er jo å gjøre folk til «sjef over egen økonomi». Dette mener vi motiverer folk til å ta gode valg, samtidig som antallet aktive brukere i appen øker betraktelig, og verving gir oss flere brukere, sier administrerende direktør Alf Gunnar Andersen i Horde til Shifter.

Bonuspoengene skal kunne brukes til mangt, deriblant til nedbetaling av gjeld som er innvilget via Horde.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også