Siden lanseringen 20. oktober i fjor har Vipps Mobil - Vipps' eget mobilabonnement - fått 7.000 kunder. Vipps har som kjent betalingsformidlingstjensten Vipps, og Vipps Mobil er det første steget utenfor betaling.
– Det viktigste for oss som fintech-selskap har vært å bruke de siste fem årene på finne vår posisjon, med mål om at vi skal tilby produkter som gjør at folk kan legge fra seg hele lommeboka. Med betaling og identifisering som en bånnplanke, gir det oss muligheten til å gjøre andre ting, sier produktsjef i Vipps Mobil, Tonje Foss Kløve til FinansWatch.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app