FinansWatch

Vipps: Det viktigste for oss som fintech-selskap har vært å bruke de siste årene til å finne vår posisjon

Vipps vurderer betaling og identifisering som en bånnplanke som gir selskapet muligheten til å lage andre produkter. Ett av disse produktene er mobilabonnementet Vipps Mobil som etter påske blir synlig for kundene i Vipps-appen. – GB-saldoen kommer til å være synlig på samme dashbord i Vipps-appen, ved siden av saldoen på bankkortet, sier Tonje Foss Kløve til FinansWatch. 

Produktsjef i Vipps Mobil, Tonje Foss Kløve. | Foto: Vipps

Siden lanseringen 20. oktober i fjor har Vipps Mobil - Vipps' eget mobilabonnement - fått 7.000 kunder. Vipps har som kjent betalingsformidlingstjensten Vipps, og Vipps Mobil er det første steget utenfor betaling.

– Det viktigste for oss som fintech-selskap har vært å bruke de siste fem årene på finne vår posisjon, med mål om at vi skal tilby produkter som gjør at folk kan legge fra seg hele lommeboka. Med betaling og identifisering som en bånnplanke, gir det oss muligheten til å gjøre andre ting, sier produktsjef i Vipps Mobil, Tonje Foss Kløve til FinansWatch. 

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Trial banner

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger