Norsk Bærekraftbarometer: To banker i topp tre

Årsaken er at kundene opplever disse bankene som «åpne og ansvarlige», og på kundenes side.
BÆREKRAFTKOMMUNIKASJON: – Kundene stoler på bankene! Videre har både Sbanken og Handelsbanken fokusert på bærekraft i sin kommunikasjon med kundene på en slik måte at dette oppfattes som troverdig og positivt, sier Pål R. Silseth, prosjektleder for Norsk Bærekraftbarometer ved Handelshøyskolen.
BÆREKRAFTKOMMUNIKASJON: – Kundene stoler på bankene! Videre har både Sbanken og Handelsbanken fokusert på bærekraft i sin kommunikasjon med kundene på en slik måte at dette oppfattes som troverdig og positivt, sier Pål R. Silseth, prosjektleder for Norsk Bærekraftbarometer ved Handelshøyskolen.
av SYNNØVE PRYTZ BERSET

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer, som gjennomføres av Norstat Norge og Barcode Intelligence i samarbeid med Handelshøyskolen BI, har i over tjue år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. I år har de, for fjerde gang, også målt hvor bærekraftige norske bedrifter er sett fra kundenes ståsted.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Skal inneholde minst 6 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå


Les også