FinansWatch

Nordea om bedriftskunder: – Det er stort strekk i feltet

ESG-arbeid: Nordea har en målsetning om at de skal ha minst et strategisk bærekraftsmøte med alle kundene i løpet av året. Noen av kundene har kommet langt i bærekraftarbeidet, mens andre kunder har akkurat har startet.

Bærekraftsansvarlig for bedriftsmarkedet i Nordea Norge, Kristina Nathalia Løvenskiold og Ansvarlig for bærekraft i Personal Banking Savings Office, Matilda Röhl. | Foto: Nordea / PR

FinansWatch har spurt bankene om hvordan de jobber med bærekraft overfor kundene, og vi publiserer intervjuene gjennom sommeren.

Nordea opplever at kundene deres i økende grad er opptatt av bærekraft og at mange av dem tar grep for å bli mer bærekraftige. Men bærekraftsansvarlig for bedriftsmarkedet i Nordea Norge, Kristina Nathalia Løvenskiold, påpeker at det er forskjell i hvor langt kundene har kommet.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch