FinansWatch

Danske Bank etter Epsi-undersøkelse: – Ikke et resultat vi kan være fornøyde med

Undersøkelsen tar for seg kundetilfredshet for spare og investeringskunder hos norske aktører, og Danske Bank kommer dårligst ut.

Leder for personmarked Aleksander Dahl i Danske Bank Norge tror på bedring for kundetilfredsheten fremover. | Foto: Danske Bank

Danske Bank scorer lavest i Epsi sin undersøkelse på kundetilfredshet for spare og investeringskunder. Det tror leder for personmarked Aleksander Dahl i Danske Bank Norge at er spesielle grunner til, og forventer bedring fra bankens side fremover.

– Når man lever av fornøyde kunder vil man selvsagt alltid komme så høyt som mulig på alle undersøkelser som dette, og det er bare å erkjenne at vi her ikke kommer ut med et resultat vi kan være fornøyde med, sier Dahl, til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch