Spareskillingsbanken er spent på om pandemien har forandret kundeadferden

Administrerende banksjef i Spareskillingsbanken er spent på hvilke effekter pandemien vil gi bankene, og tror den digitale kundereisen har kommet for å bli.
Administrerende banksjef Kenneth Engedal i Spareskillingsbanken er spent på kundeatferden etter pandemien. | Foto: Spareskillingsbanken
Administrerende banksjef Kenneth Engedal i Spareskillingsbanken er spent på kundeatferden etter pandemien. | Foto: Spareskillingsbanken

– Vi er godt tilfredse med utviklingen i andre kvartal og det er litt vanskelig å sammenligne tallene direkte opp mot kvartalet i fjor, sier administrerende banksjef Kenneth Engedal i Spareskillingsbanken, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også