FinansWatch

Nordea i Norge opplever ingen problemer etter teknisk feil

Ifølge Klarna ligger problemet som førte til dobbeltbetaling hos Nordea og Bankgirot. I Norge har ikke Nordea opplevd problemer.

Synne Ekrem er kommunikasjon- og pressesjef i Nordea Norge.

Mandag denne uken ble Klarna kontaktet av kunder som var blitt trukket dobbelt for betalinger gjennomført onsdag 21. juli. I en pressemelding tirsdag skriver selskapet at feilen skyltes tekniske problemer hos Nordea og Bankgirot.

– Fordi dette er en hendelse utenfor våre systemer, så har vi ingen informasjon om hvem som er rammet, til hvilket beløp, eller hvilken betaling det gjelder, skriver Klarna i pressemeldingen.

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Trial banner

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger