FinansWatch

Nordea i Norge opplever ingen problemer etter teknisk feil

Ifølge Klarna ligger problemet som førte til dobbeltbetaling hos Nordea og Bankgirot. I Norge har ikke Nordea opplevd problemer.

Synne Ekrem er kommunikasjon- og pressesjef i Nordea Norge.

Mandag denne uken ble Klarna kontaktet av kunder som var blitt trukket dobbelt for betalinger gjennomført onsdag 21. juli. I en pressemelding tirsdag skriver selskapet at feilen skyltes tekniske problemer hos Nordea og Bankgirot.

– Fordi dette er en hendelse utenfor våre systemer, så har vi ingen informasjon om hvem som er rammet, til hvilket beløp, eller hvilken betaling det gjelder, skriver Klarna i pressemeldingen.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Kredinor henter direktør fra Intrum

Ledergruppen som skal føre Kredinor og SpareBank 1-eide Modhi er klar, og Kredinor henter sin direktør for operasjonell drift fra en av konkurrentene.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch