FinansWatch

For å vinne kampen om kundene tenker Nordea som Netflix og jakter samtidig nye ansatte

Banken arbeider for å kunne personalisere og tilpasse innholdet til hver enkelt nettbank- og mobilbankkunde. Nå forsterker de teamet som analyserer kundedata og tilrettelegger for kundedialogen i digitale kanaler. – Vi har et sterkt team allerede med nesten 20 ansatte, så vi begynner ikke fra scratch. Men nå akselererer vi innsatsen for å forsterke teamet, sier Randi Marjamaa til FinansWatch.

– Vi vil tilby et miljø der de ansatte kan utvikle seg, sier Randi Marjamaa i Nordea. | Foto: Nordea

– Vi vil vinne kampen om kundene i de digitale kanalene, legger Marjamaa til,  som er leder for personmarkedet i Nordea Norge.

I dag er det 18 ansatte som jobber med kundeanalyse. Dette antallet skal dobles.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Sparebanken Vest vil vekse i bedriftsmarknaden

Banken meiner Vestlandet vil bli vinnaren i framtidas lågutsleppssamfunn og ser eit stort vekstpotensiale innafor viktige næringar som sjømat, fornybar, maritim, samt prosessindustrien.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch