For å vinne kampen om kundene tenker Nordea som Netflix og jakter samtidig nye ansatte

Banken arbeider for å kunne personalisere og tilpasse innholdet til hver enkelt nettbank- og mobilbankkunde. Nå forsterker de teamet som analyserer kundedata og tilrettelegger for kundedialogen i digitale kanaler. – Vi har et sterkt team allerede med nesten 20 ansatte, så vi begynner ikke fra scratch. Men nå akselererer vi innsatsen for å forsterke teamet, sier Randi Marjamaa til FinansWatch.
– Vi vil tilby et miljø der de ansatte kan utvikle seg, sier Randi Marjamaa i Nordea. | Foto: Nordea
– Vi vil tilby et miljø der de ansatte kan utvikle seg, sier Randi Marjamaa i Nordea. | Foto: Nordea

– Vi vil vinne kampen om kundene i de digitale kanalene, legger Marjamaa til,  som er leder for personmarkedet i Nordea Norge.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Skal inneholde minst 6 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå


Les også