For å vinne kampen om kundene tenker Nordea som Netflix og jakter samtidig nye ansatte

Banken arbeider for å kunne personalisere og tilpasse innholdet til hver enkelt nettbank- og mobilbankkunde. Nå forsterker de teamet som analyserer kundedata og tilrettelegger for kundedialogen i digitale kanaler. – Vi har et sterkt team allerede med nesten 20 ansatte, så vi begynner ikke fra scratch. Men nå akselererer vi innsatsen for å forsterke teamet, sier Randi Marjamaa til FinansWatch.
– Vi vil tilby et miljø der de ansatte kan utvikle seg, sier Randi Marjamaa i Nordea. | Foto: Nordea
– Vi vil tilby et miljø der de ansatte kan utvikle seg, sier Randi Marjamaa i Nordea. | Foto: Nordea

– Vi vil vinne kampen om kundene i de digitale kanalene, legger Marjamaa til,  som er leder for personmarkedet i Nordea Norge.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev