Mange av Nordeas bedriftskunder har snudd seg utrolig raskt

For mange av bedriftskundene til Nordea har netthandel blitt løsningen for å komme seg gjennom krisen. – Det har gjort at enkelte har klart å opprettholde omsetningen med 70-80 prosent, sier Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge, til FinansWatch.
Randi Marjamaa er leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea
Randi Marjamaa er leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea

Marjamaa kan fortelle at det også for Nordea har vært en markant økning i antall møter med både privatkundene og bedriftsmarkedet etter at utbruddet med Covid-19.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Skal inneholde minst 6 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå


Les også