Mange av Nordeas bedriftskunder har snudd seg utrolig raskt

For mange av bedriftskundene til Nordea har netthandel blitt løsningen for å komme seg gjennom krisen. – Det har gjort at enkelte har klart å opprettholde omsetningen med 70-80 prosent, sier Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge, til FinansWatch.
Randi Marjamaa er leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea
Randi Marjamaa er leder for privatmarkedet i Nordea Norge. | Foto: Nordea

Marjamaa kan fortelle at det også for Nordea har vært en markant økning i antall møter med både privatkundene og bedriftsmarkedet etter at utbruddet med Covid-19.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev