DNB lager ny nettside som varsler om IT-problematikk

Kundene har klaget og landets største bank har hørt etter.
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

Kortere køer til kundeservice er målet med en ny varselside for IT-avvik.

– Kundene våre har etterspurt bedre kommunikasjon når vi har driftsavvik, og dette gir oss en bedre plattform til å få til dette, sier konserndirektør for Technology & Service i DNB, Maria Ervik Løvold, i en pressemelding.

Det var E24 som først omtalte saken.

Når banken har tekniske problemer kan kundene med denne løsningen se hvilke tjenester det gjelder og hvor lang tid DNB antar det tar å fikse problemene.

– Det vil både bidra til at kundene er bedre informert og til å ta ned køene på kundeservice, sier Løvold.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå


Les også