FinansWatch

DNB lager ny nettside som varsler om IT-problematikk

Kundene har klaget og landets største bank har hørt etter.

Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

Kortere køer til kundeservice er målet med en ny varselside for IT-avvik.

– Kundene våre har etterspurt bedre kommunikasjon når vi har driftsavvik, og dette gir oss en bedre plattform til å få til dette, sier konserndirektør for Technology & Service i DNB, Maria Ervik Løvold, i en pressemelding.

Det var E24 som først omtalte saken.

Når banken har tekniske problemer kan kundene med denne løsningen se hvilke tjenester det gjelder og hvor lang tid DNB antar det tar å fikse problemene.

– Det vil både bidra til at kundene er bedre informert og til å ta ned køene på kundeservice, sier Løvold.

Mer fra FinansWatch

– Bulder Bank skal alltid vera ein utfordrar

– Vi skal halde på utfordrarposisjonen og vil heile tida søkje etter nye måtar og løyse kundane sine utfordringar på, seier direktør i Bulder Bank, Torvald Kvamme, til FinansWatch.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch