FinansWatch

Lokalbank om å nå ut til de unge: – Ikke sånn at man har større forutsetninger for å lykkes bare fordi man er store

Sparebank 1 Lom og Skjåk har ingen stor markedsavdeling som kjører sin egen «ung-satsing». Allikevel skal banken få til det samme som de større bankene i landet.

Markeds- og kommunikasjonsansvarlig Kristin Nygård Lonbakken i Sparebank 1 Lom og Skjåk. | Foto: Sparebank 1 Lom og Skjåk

Satsing mot den unge målgruppen er noe de aller fleste banker gjør, uavhengig av størrelse. FinansWatch har tidligere pratet med Nordea og Sparebank 1 SMN om hvordan de jobber med sin satsing mot de unge. Interessant var det at de to bankene gikk litt mot hverandre i sin satsing.

Hos Sparebank 1 Lom og Skjåk er det, kanskje ikke så overraskende, enda en annen måte å angripe utfordringen på.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

– Karbonprising viktigste virkemiddel

– Det viktigste er å ha en ambisiøs klimapolitikk. Vi må ha mer tydelige og bindende reduksjonsmål for bedriftene, sier sjefanalytiker Thina Saltvedt i Nordea.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch