
I 2020 hadde Nordea-juristene 1032 samtaler. I fjor gjennomførte også banken webinarer, i tillegg til alle enkeltsamtalene med kunder. Dette er et tilbud til premiumkunder i banken.
– Tilbudet er ekstremt populært, og det er også derfor vi har begynt å tenke nytt. Vi har arrangert 19 webinarer i løpet av 2020, der vi inviterer våre Premiumkunder til å lære mer om de temaene vi vet flest er interesserte i, sier Kristin Kruse, som leder avdelingen i en pressemelding.
Kruse forteller at Nordea treffer kundene på en annen måte ved å tilby advokathjelp.
– Vi treffer flere kunder, men på en annen måte. Mange av disse hadde nok egentlig tenkt å ha en time med oss, men etter webinarene innser flere at det er mye de kan ordne selv, sier hun.
SpareBank 1-gruppen ønsker å avdekke grønnvasking
Finans Norge etterlyser bedre oppfølging av handlingsplanen for bærekraftig finans